انواع ساندویچ پنل (nexmachine.ir)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع ساندویچ پنل (nexmachine.ir)
نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1401
بازدید : 134
نویسنده : بهنام نوروزی

انواع ساندویچ پنل : عموما پانل های ساندویچی به دو دسته‌ دیواری و سقفی تقسیم می‌شوند و از طرفی خود ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری به دسته‌ های مختلف دیگر تقسیم می ‌شوند و انواع مختلفی را تشکیل می دهند.

بهتر است بدانید که از موادی مانند پلی‌ یورتان، پلی ‌استایرن، پشم‌ سنگ و پشم ‌شیشه در تولید ساندویچ پانل استفاده می ‌شود. ساندویچ پنل از جمله مواردی است که در سال ‌های اخیر به شدت محبوب شده است و برای سازندگان و مدیران پروژه های مختلف ضنعتی و ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

نصب و اجرای ساندویچ پنل پیش‌ ساخته بهترین گزینه برای ساختمان‌ های صنعتی و تجاری به عنوان دیواره و پوشش سقف می‌باشد. ساندویچ پانل با ورق‌های فولادی روکش شده است. سرعت نصب و اجرای ساندویچ پانل به میزان قابل ملاحظه ‌ای سریع و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه ‌تر از مصالح سنتی می‌باشد. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به زیبایی بصری، به علت وجود تنوع رنگ و ساختار آن اشاره کرد.

برای مشاهده محصولات

ماشین آلات

ماشین سازی

ماشین آلات صنعتی

 

کلیک کنید




:: برچسب‌ها: ماشین سازی , ماشین الات , ماشین آلات صنعتی , سازنده دستگاه , دستگاه سازی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: